یه روز عادی با یه تفاوت کوچولو !

 

rabbit

امروز یه روز عادیه ، ولی یه تفاوت کوچولو با روزای دیگه هم داره اون هم اینه که امروز یکی دیگه از صفحات اینترنتی من متولد شد ولی اینو دیگه برای کسی نساختم یه وبلاگ عادی برای یه شقایق عادی. دیگه برای حرفام دنبال گوش نمی گردم دنبال چشم می گردم . یه سایت دیگه هم دارم که مثل وبلاگ نمیشه توش از همه چیزو همه جا نوشت.

شاید همه چیز عادی باشه ولی من امروز یه پاتوق جدید درست کردم که امیدوارم به یه اتوبان پر رفت و آمد تبدیل بشه و شقایق خانوم از تنهایی در بیاد. هزار تا کار میشه کرد تا دوستای جدید بیان سراغ آدم یکی از این کارها داشتن یه وبلاگ که مطالبش مثل قلب آدم بی ریا باشه حالا من میخوام در مورد فوتوشاپ بنویسم با ریا و بی ریا بودنش و نمیدونم چطوریه ؟ شما میدونید چطوری میشه در مورد اینترنت ، کامپیوتر و ... دروغکی نوشت ؟!! اگر هم بشه من سعی میکنم راستشو بگم !! یکی از مشوقهای من توی این کار یه دوست عزیز هستش که خودش هم یه وبلاگ نویس حرفه ایه.
خلاصه من اومدم .