بازی وبلاگی ده تایی ها

حدیث جون منو به بازی 10 تایی ها دعوت کرد

من باید 10 تا چیزی رو که دوست دارم بگم بعد 10 تا چیزی رو که دوست ندارم و بعد 10 نفرو به بازی دعوت کنم. اطلاعیه:"هرکس میخواد توی ده تایی ها شرکت کنه کامنت بزاره".

دوست داشتنی های من:

1- دوستت دارمهایی که خرگوش بهم میگه 2- ایجاد صفحات جدید اینترنتی 3- غذا های خونگی مفصل که توش بادمجون و کلم نباشه. 4- خرید لوازم آرایشی و لباس 5-بازیگری و کارگردانی 6-نی نی کوچولوها 7-وبلاگ نویسی و وبگردی 8- مسافرتهایی که با دوستام میرم 9- پول درآوردن 10- شیطونی کردن!

دوست نداشتنی های من:

1- دخترای بی عرضه که آرزوی شوهر کردن دارن! 2- حسادت 3- بی پولی 4- نادیا (یه شبه دوست قدیمی. 5- شراره (یه احمق قدیمی) 6- ناهید (خاله مامانم) 7- درگیر دردسرای دیگران شدن بدون اینکه خودم بخوام. 8- مویی که توی غذا باشه. اه اه اه  9- مار. ایییییی 10- خیانت.

دوستانی که میخوان بیان بازی کامنت بزارن لطفا بعد هم لینک جایی که بازی رو نوشتن توی کامنتها بگن.