twitter کوچک است؟

توییتر twitter

twitter هم بازی جدیدی است که بزرگسالان اینترنتی را جذب خودش کرده. من فکر می کنم اگر twitter یک روش اینترنتی و مجازی نبود و مانند یک دفترچه ساخته می شد و قابل لمس بود حداکثر سن کاربرانش 25 سال بود ولی حالا این سایت اینترنتی در حال تبدیل شدن به یک غول، در دهکده جهانی است. اگر توییتر را نمی شناسید مطمئن باشید که توضیحاتی که خواهم داد شما را قانع نمی کند که سایتی با این کارایی کم تا این محبوب شده باشد. twitter چیست؟ توییتر یک وبسایت اینترنتی است و کاری که انجام میدهد مانند یک دفترچه یادداشت است. به این صورت که کاربران بعد از عضویت در این سایت و ایجاد یک حساب کاربری شخصی می توانند مطالب کوتاهی را به هر منظوری ثبت کنند. این سایت محبوب بر پایه یک سوال ایجاد شده و مطالب کاربران در پاسخ به این سوال که چه کار می کنید نوشته می شوند و در یک صفحه که مخصوص به کاربر است نمایش داده می شود. در صورت دلخواه کاربر می تواند ظاهر صفحه از جمله رنگ پس زمینه را تغییر دهد. هر مطلب باید حداکثر از 140 کاراکتر تشکیل شده باشد. کاربران توییتر می توانند یکدیگر را پیدا کنند و به عنوان دوست در لیست دوستان که در همان صفحه مطالب نمایش داده می شود دوستانشان را اضافه کنند. توییتر یک بازیست که به نظر من بیش از حد جدی گرفته شده. حتی در یکی از وبلاگها می خواندم که twitter اعتیاد می آورد! این یک واقعیت است که برای من حکم سوال بی جواب را دارد. در بعضی از صفحات توییتر که فارسی نوشته شده مطالب عجیبی دیده ام مثلا آقایی گفته بود: من الآن دارم ماکارونی می خورم! و یا خانمی گفته بود: چیزی برای شام درست نکردم چون مادر شوهرم میاد خونمون!! جای دیگه ای دیدم که شخصی نوشته بود: چقدر دلم میخواد برم حموم ولی حوصله ندارم! شاید جذابیت توییتر به همین نوشته هاست؟!

شما هم طعم این غذای اینترنتی را بچشید. اینجا