فوتبال جام ملتهای اروپا 2008

اسپانیا قهرمان جام ملتهای اروپا

در مدتی که بازیهای جام ملتهای اروپا انجام میشد قصد داشتم در رابطه با بازیها مطلبی بنویسم ولی بعد تصمیم گرفتم تا بعد از بازیها و مشخص شدن قهرمان مسابقات بنویسم تا نوشتنیها بیشتر باشه امروز به همین منظور وارد سایت جام ملتهای اروپا "uefa" شدم. قبل از اینکه بخوام دنبال عکس و مطلب بگردم به قدری مجذوب سایت شدم که نمیدونستم کجارو بگردم طراحی سایت به قدری حرفه ای و منظم و دقیق بود که فکر میکنم یک تیم 100 نفره برای درست کردنش بسیج شده بودن. دومین چیزی که منو مجذوب خودش کرد اسپانسرهای سایت بودن که هر کدوم برای خودشون یکی از غولهای تجاری هستند : Mcdonalds ، JVC ، KIA ، HYUNDAI ، MasterCard ، CocaCola ، Castrol ، Canon ، Adidas و ... . جالب تر از همه اینا اینه که  عکسهای سایت و اجراشون توی سایت رو شرکت Canon به عهده داشته و برید ببینید چه عکسهایی با چه کیفیتی برای تماشا گذاشتن: اینجا . عکسها و ویوئوهای مسابقات به طور کامل اونجا هست که میتونید از طریق سایت رسمی مسابقات اونهارو ببینید آدرس وبسایت مسابقات هم اینه: http://www.euro2008.uefa.com در نتیجه من هم راجع به مسابقات چیزی نمینویسم ولی تصمیم گرفتم آرم مسابقات جام ملتهای اروپا در سالهای مختلف رو جمع آوری کنم.