گوگل تولبار، کوچولوی همه کاره

google toolbar گوگل تولبار

تولبار ها افزونه هایی هستند که به مرور گر اضافه شده و توانایی استفاده از وب را بالا میبرند. این ابزارهای مفید در بعضی موارد کارایی مختص به یک وبسایت را دارند مانند تولبار سایت fal4u.com در بعضی موارد دیگر مانند Yahoo Toolbar و Google toolbar علاوه بر افزایش توانایی مرورگر و بالا بردن سرعت عمل کاربر کارهای ویژه ای نیز انجام میدهند که مختص به خودشان میباشد. Google toolbar یکی از ابزارهای بسیار مفیدی است که اکثر کاربران ایرانی اصلا آن را نمیشناسند و این در حالیست که در اروپا و آمریکا کاربران ثابت اینترنت بلا فاصله بعد از هر تعویض سیستم کامپیوتر و یا سیستم عامل اولین چیزی که نصب می کنند Google toolbar است! تولبار ها وظیفه دارند Shortcut هایی را در اختیار کاربر قرار دهند که در حالت عادی کاربر باید بعد از گذراندن چندین مرحله به آنها دسترسی پیدا کند. نتایج این Shortcut ها هم خیلی سریعتر حاصل میشود مثلا در Google toolbar بعد از ورود به هر صفحه می توانید pagerank آن صفحه را در Google toolbar مرورگرتان مشاهده کنید ولی در صورت نبودن این گزینه کاربر میبایست وارد صفحاتی مربوط به این کار شود و بعد از تایپ کردن نام صفحه مورد نظر و در برخی موارد کدهای امنیتی به عدد page rank صفحه ای دست یابد.

google toolbar گوگل تولبار

نصب گوگل تولبار بسیار راحت است و به راحتی و در عرض چند دقیقه صورت می گیرد برای نصب Google toolbar از اینجا اقدام کنید:  Google toolbar . برخی از کارهای گوگل تولبار را به طور مختصر برایتان نام مینویسم:

1- از طریق باکس سرچ گوگل در گوگل تولبار می توانید بدون ورود به صفحه جستجوی گوگل در هر صفحه ای که هستید به دنبال نتایج مورد نظرتان کلمه یا کلماتی را جستجو کنید و بلا فاصله به نتایج مطلوبتان دست یابید.

2- به تمامی بوکمارکهای Google bookmark تان دسترسی خواهید داشت. ( گوگل بوکمارک را در مطلب: زنبیل جابجایی بوکمارک )

3- دسترسی سریع به اکانت Gmail  .

4- نمایش google page rank بعد از ورود به هر صفحه.

5- در صورت اشتباه تایپ کردن کلمات انگلیسی گوگل تولبار اشتباهات شما را گوشزد میکند !

6- اضافه کردن سریع فیدهای مورد نظر به google reader .

توجه: در حال حاضر دانلود گوگل تولبار از طرق سایت گوگل دچار مشکل شده برای این کار از سایتهای دیگری که این برنامه را ارائه داده اند استفاده کنید. این سایتها را می توانید از طریق نتایج سرچ گوگل درباره این عبارت: download google toolbar بیابید.