چند تا نکته

1- اگر تا به حال از GooglePages استفاده می کردید و یا مطلب:" GooglePages جزیره ناشناخته " را خوانده اید خبر نچندان خوشایندی برایتان دارم سایت Google سرویس GooglePages را برای اکانتهای جدیدی که در این سایت ایجاد می شوند غیر فعال کرده! دلیلش رو نمیدونم ولی چه اشکالی داره اگر فکر کنیم Google هم کم میاره!

2- با این که قبلا در مورد rss feed یا همون خوراک فید توضیحات مفصلی دادم ولی باز هم بعضی از دوستان میپرسن که خورا فید چیه؟ و به چه دردی میخوره؟ یه جواب کوتاه بهتون میدم و بعد آدرس مطلبی رو که قبلا نوشتم و این موضوع رو به طور کامل شرح دادم اینجا میذارم. خوراک فید یا rss feed هر وبلاگ به شما کمک می کنه تا بتونید مطالب یک یا چندین وبلاگ را به طور همزمان و بدون مراجعه به خود وبلاگ مطالعه کنید و اگر وبلاگی آپ دیت نشده بود وقتتان را بیهوده صرف نکنید. این مطلب رو به طور مفصل در مطلب: " Rss Feed چیست ؟ " توضیح دادم.

3- بد قولی من رو برای آموزش استفاده از فید برنر (feed burner) برای ایجاد اکانت خوراک فید وبلاگ و مشاهده تعداد خوانندگان آن ببخشید آقای صادق جم این موضوع رو به طور کامل و بسیار مفید در سایت بلاگنوشت در این مطلب: http://www.blognevesht.com/1387/06/12/feedburner-instruction توضیح دادن که میتونید استفاده کنید.