GPRS را با Opera Mini تجربه کنید

opera mini اپرا مینی

استفاده از اینترنت تلفن همراه بسیار جذاب و لذت بخش است بخصوص هنگامی که روش استفاده صحیح از آن را بلد باشیم. همه تلفنهای همراه یک جستجوگر پیش فرض برای استفاده کاربران در نظر گرفته اند ولی این مورد هم مانند بازی های اصلی تلفن همراه کاربران را راضی نمی کند و همیشه به دنبال نسخه های بهتر میگردند. مرورگر محبوب Opera نسخه مخصوص موبایل را ارائه کرده که دانلود و استفاده از آن رایگان می باشد و گزینه های متنوعی را برای بهتر استفاده کردن از GPRS در اختیار ما قرار میدهد. این مرورگر به صورت یک فایل جاوا و با حجم 176 کیلو به راحتی بر روی تلفن همراه نصب میشود. شخصا روی چندین گوشی امتحانش کردم که در همه موارد به بهترین شکل ممکن اجرا شد.

از جمله کارایی های این مرورگر بسیار عالی: Save کردن صفحات دلخواه.  ثبت کردن و استفاده از آدرس فید سایتهای مورد نظر.  Bookmark کردن آدرسهایی که بیشتر استفاده می کنید. history آدرس بار این مرورگر آدرسهای بازدید شده را به راحتی حفظ کرده و برای ورود مجدد نیازی به وارد کردن همه آدرس ندارید زیرا مروگر آدرس قبلی را در دسترستان قرار می دهد. اصلی ترین ویژگی Opera Mini سرعت بالای آن نسبت به انواع مشابه است.

بهترین راه برای دانلود کردن و نصب Opera Mini این است که از طریق مرور گر موبایل وارد گوگل شده و نام Opera Mini را سرچ کنید. اولین لینکی را که گوگل به شما میدهد لینک سایت Opera Mini است که با ورود به آن و کلیک روی دکمه Download به راحتی می توانید مرورگر را دانلود کنید و همزمان با دانلود مرورگر نصب خواهد شد. این روش برای گوشیهای SAMSUNG و LG که برای نصب برنامه های جاوا روی آنها چندین مرحله را باید گذراند بسیار مناسب است و بدون دردسر نصب می شود. بعد از اولین ورود به برنامه یک فهرست از توانایی ها و شرایط استفاده از Opera Mini را می بینید که باید آن را تایید کنید تا وارد صفحه اصلی مرورگر جدیدتان شوید.

برای دانلود کردن Opera Mini به این آدرس بروید: http://www.operamini.com

بعد از چند روز

این چند روزه وقت نداشتم تا مثل قبل هر روز، یا مثل قبلترها روزی سه چهار بار آپ کنم. همش تقصیر یه سایت لعنتیه که هرچی بهش میرسم تموم نمیشه یه وقتهایی دلم میخواد طلاقش بدم! احساس می کنم این وبلاگ بر خلاف میلم زیادی جدی شده. نمیخواستم اینجوری بشه ولی ناخواسته میرم طرف مطالبی که بیشتر بهشون علاقه دارم بعد که به مطالب نگاه میندازم میبینم خیلی رفتیم توی مایه های جدی و اینا ... مرتب اومدید کامنت گذاشتید که چرا مطلب "انتخاب 100 بانوی وبلاگ نویس برتر در پرشین بلاگ" رو حذف کردی؟ من معذرت میخوام که بعد از حذف شدن مطلب به غیر از یکی دو مورد، هیچ کامنتی رو تایید نکردم ولی سعی میکنم خیلی کوتاه جواب دوستان عزیزم رو بدم. اگر همین الآن برید توی لیست پرشین بلاگ رو یه نگاه بندازید "اینجا" میبینید که جای من توی دو قلبی هاست، که فکر می کنم از سرمم زیاده چون من وبلاگ نویسی رو پنج ماهه که شروع کردم و پیشکسوتهایی رو میشناسم که سالهاست در حال نوشتن و البته خوب نوشتن هستن. پس مطمئن باشید حرف خودم نیست. ولی یه سوال دارم چه باید به وبلاگ عزیزانی که عاشق نوشتنشون هستم رای بدم و بعد در کمال تعجب ببینم اسم اون وبلاگها توی لیست نیست؟! چرا: چون نوشتنشون به میل بعضی ها خوش نیومده! چون مرتب درمورد لایحه حمایت از خانواده متن انتقادی نوشتن! چون خارجی هستن ( ساکن ایران نیستن)؟ جدا از این حرفها شما این روش انتخاب رو قبول دارید؟ یه نگاه به لیست بندازین ... جای یه سری از این وبلاگها اصلا نباید قاطی صد بانوی وبلاگ نویس برتر باشه! خودتون به وبلاگها سر بزنید متوجه میشید که کی اینکارست کی اینکاره نیست. فقط دوست دارم روزنوشتهای گیلاسی رو بخونید، یه جوری مینویسه که اگر در یک روز 10 پست 5 صفحه ای هم بنویسه من میخونم. یعنی چی؟ یعنی هر روزنوشتی که روزنوشت نمیشه. یعنی بلده بنویسه. یه علت دیگه حذف کردن پست این بود که احساس کردم با این کار یه جورایی دارم برای خودم تبلیغ می کنم تا بهم رای بدن که این کار هم خیلی مسخره بود. این پرشین بلاگیهای عزیز هم قبلا نوع پذیرایی شون رو در معرض دید عموم وبلاگنویسان قرار دادن و بنده بی میلی کامل خود را نسبت به تجربه آن اعلام می کنم.

در پایان برای یاری در نوشتن این متن تشکر می کنم از خانواده های جعفری، احمدی، رضایی و ... دفتر نگهبان شب،  کبابی غلام و شرکاء، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان میراث فرهنگی (تابستان 1387)

Face Off رو در رو با وبلاگویسان

face off فیس آف

 

نمیدانم وبلاگ فیس آف را میشناسید یا نه؟ این وبلاگ بر پایه ایده ای نو و توسط آقای صادق جم نویسنده وبلاگ بلاگنوشت شروع به کار کرد. در این وبلاگ نویسندگان وبلاگهای مختلف رودرروی یکدیگر قرار میگیرند تا به سوالاتی که می تواند سوال هر کدام از ما باشد پاسخ بدهند. برای مشاهده سایت به اینجا: http://faceoff.blognevesht.com بروید. کار زیبای جدیدی که در فیس آف انجام شد دعوت از تعدادی از وبلاگ نویسان بود که به مناسبت روز تولد وبلاگستان فارسی آنچه را که دوست دارند بنویسند. آقای جم بنده رو هم قابل دونستند و در این کار از من دعوت کردند تا بنویسم. این کار زیبارو در این آدرس میتونید ببینید: http://faceoff.blognevesht.com/7th-weblogestan-birthday